Translate

dimecres, 28 de novembre del 1973

La Culpa.

   Alguna vegada heu tingut mal de cap? segurament sí, com jo, com tothom. I segurament com jo haureu pensat: bufff, que he fet? serà allò que he menjat, allò que he begut, tanta tele.. o tant estudiar... o que he dormit poc....potser he agafat un refredat, potser estic una mica congestionat i amb aquest dia ennuvolat de baixes pressions...sí, deu ser això, serà això que he fet sense adonar-me'n...o això que no he fet bé...
   Imagina't que de sobte te n'adones que no, que no és res que hagis fet tu, sino que és algo que t'han fet. Allò que els teus veïns, o els teus companys de feina han fet t'ha provocat un mal de cap insuportable. Allò que ells han fet, a distània, m'ha afectat a mi, al cap, dins del meu cap. Allò que ells han fet m'ha fet mal a mi. Allò que ells han estat fent tant temps, m'ha fet aquells mals de cap que he tingut. Totes les vegades que m'he preguntat que he fet jo? són ells els qui m'ho han fet. Jo no he fet res, només he estat aquí, l'únic que he fet és ser com sóc, com em van parir, i han estat ells els que m'han fet mal. Tota la vida culpant-me a mi, tots aquets anys buscant que faig malament, i eren ells, són ells, sou vosaltres. I no els puc culpar doncs són tan innocents com jo, doncs ells ni ho saben, ni ho creuen, no els deixen conèixer la veritat.

\ i /
 
 / \ 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada